Alien | | .
Nur Fazira Zainol.








Super NFZ.
Thursday, October 09, 2014
Dreaming


Assalamualaikum pembuka bicara setelah sekian lama menyepi kini ku kemali menghiasi segenap laman yg kian bersawang. Sibuk? Maybe agak sibuk disebabkan oleh kesibukan mengejar masa. Well, kan dah masuk final year. Tak sangka begitu cepat masa berlalu kini dah semester 5, next week grad. Pastu convocation then KERJA! InsyaAllah. Perancangan nak kerja & cont. degree sama banyak. Mampukah aku jadi seorang fisioterapi? Mampukah aku hadap dgn segala karenah pesakit kalau aku bekerja kat centre? But impian sejak kecil, aku nak kerja kat Hospital. So wish me luck agar dapat kerja dekat hospital. Then we talk about the future. Back to the reason why jari jemari ini kecoh menaip dan terus menaip kerana saja nak berkongsi rasa. Hope my future husband to be yg entah berada di pelosok mana membacanya, Please melamar saya pada hari convo saya bersama sejambak bunga. Its ok bunga rose or lavender. Lamar utk jadikan saya isteri. Ouch! Hope jadi kenyataan. Huargghhh, nak bakal suami yg jadi org first bg bunga, biar la boleh ingat sampai ke mati... Yedookk? ok now nak continue siapkan assessment neuro. Good afternoon babyboo. Muuahhhhh ciked.

0 comment (s)

Old / New