Alien | | .
Nur Fazira Zainol.








Super NFZ.
Saturday, November 01, 2014
Final year/ Sem 5



Assalamualaikum. Semasam manis yogurt berryblast aku memendam rasa. Semakin tiba ke pengakhiran pembelajaran aku semakin selera makan meningkat dek kerana kesibukan menyiapkan assessment case study segala bagai memang tak sempat nak rekreasi. Oh wait, kenapa org lain boleh jaaa beriadah? Kenapa aku tak boleh? Sebab aku spesis beruang kutub yg berhibernasi disepanjang tahun. Faham? Diploma in Physiotherapy for 3 years, insyaAllah aku tak akan sia sia kan usaha aku selama tiga tahun ini dan duit abah belanja kat aku. Erghhh semoga aku diberikan kekuatan utk meneruskan perjuangan dalam Degree in Physiotherapy. Please kalau boleh taknak tersasar bidang. Sejujurnya dari kecik memang minat medic, syukur alhamdulillah Allah makbulkan impian itu. So bila Allah dah makbulkan buat apa aku nak siasia kan. Allah dah bagi apa yg kita nak, so kita kena la pulun. Hokeh, tak boleh nak karang panjang panjang dek kerana kesibukkan tak terhingga buat kerja last minute utk assessment & case study clinical posting. Submission date 03/11/2014. So undur diri dulu assalamualaikum cinta.


0 comment (s)

Old /